Monday, May 2, 2011

ΕΛΙΝΑ ΜΠΕΚΑΚΟΥ – ΝΙΚΟΣ ΓΙΔΑΚΟΣ : ΤΗΝ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΡΑΤΕ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΤΗΣ


Ο προπονητής karate της Spartan Warriors Academy και παγκόσμιος πρωταθλητής Νίκος Γιδακος το΄πε και το’κανε, εντύσε την Ελινα Μπεκακου με karategi (φόρμα καράτε) και την ετοιμάζει με σταθερά βήματα σιγά σιγά για αγώνες karate για το πρωτάθλημα έγχρωμων ζωνών τον Νοέμβριο .

Το star και πολλά περιοδικά πήραν συνέντευξη από τον Νίκο Γιδακο και την Ελινα Μπεκακου.

Ο Νίκος Γιδακος δήλωσε :
<< Πιστεύω στην Ελινα διότι έχει απίστευτη ευλυγισία λόγω του πρωταθλητισμού στην ενόργανη και τρομερά ανοίγματα και έτσι μπορεί και λακτίζει εύκολα ψηλά και γρήγορα, πράγμα που στο karate είναι πολύ σημαντικό και έτσι δουλεύεις τεχνική πιο εύκολα. Ναι, της έχω σκληρό πρόγραμμα προπόνησης γιατί πιστεύω στην Ελινα και είμαι πολύ σίγουρος ότι θα διακριθεί. >>
Παράλληλα ο ίδιος κατέκτησε και πάλι την πρώτη θέση στα 67 κιλά από τους αγώνες με την εθνική μας από το πρωτάθλημα golden belt στη Σερβία στο Cacak , ένα διεθνές τουρνουά από τα καλύτερα στον κόσμο.
Και τώρα προπονείται σκληρά για το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα που θα γίνει στην Ελβετία στη Ζυρίχη, 6 με 8 Μαΐου.

Η Ελινα Μπεκακου δήλωσε :
<< Είμαι πολύ περήφανη που έχω τον Νίκο για προπονητή μου μιας και είμαστε και οι δυο από την Μάνη, είναι απίστευτα καλός μαζί μου αν και είναι πολύ αυστηρός ώρες ώρες αλλά είναι για το καλό μου από την στιγμή που θα κατέβω σε αγώνες με την σχολή του . Είναι πάντως πολύ διαφορετικό συναίσθημα να κάνεις προπονήσεις με τον παγκόσμιο πρωταθλητή νιώθεις δέος , θαυμασμό και στην αρχή ντρέπεσαι λες μα τι κάνω εγώ δίπλα του … όμως η αλήθεια είναι ότι νιώθεις τόσο άνετα μαζί του. Είμαι σίγουρη για τους αγώνες δεν φοβάμαι τίποτα με τον Νίκο προπονητή μου …>>

Πηγή: 31days.gr

No comments:

Post a Comment