Monday, May 2, 2011

ΕΛΙΝΑ ΜΠΕΚΑΚΟΥ - ΝΙΚΟΣ ΓΙΔΑΚΟΣ : ΤΗΝ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΡΑΤΕ ΤΟ ΠΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΕ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΤΗΣ

Ο προπονητης karate της Spartan Warriors Academy και παγκοσμιος πρωταθλητης Νικος Γιδακος το πε και το κανε, εντυσε την Ελινα Μπεκακου με karategi (φορμα καρατε) και την ετοιμαζει με σταθερα βηματα σιγα σιγα για αγωνες karate για το πρωταθλημα εχρωμων ζωνων τον Νοεμβριο .

Το star και πολλα περιοδικα πηραν συνεντευξη απο τον Νικο Γιδακο και την Ελινα Μπεκακου.

Ο Νικος Γιδακος δηλωσε :
<< Πιστευω στην Ελινα διοτι εχει απιστευτη ευλυγισια λογω του πρωταθλητισμου στην ενοργανη και τρομερα ανοιγματα και ετσι μπορει και λακτιζει ευκολα ψηλα και γρηγορα, πραγμα που στο karate ειναι πολυ σημαντικο και ετσι δουλευεις τεχνικη πιο ευκολα. Ναι, της εχω σκληρο προγραμμα προπονησης γιατι πιστευω στην Ελινα και ειμαι πολυ σιγουρος οτι θα διακριθει. >>


Παραλληλα ο ιδιος κατεκτησε και παλι την πρωτη θεση στα 67 κιλα απο τους αγωνες με την εθνικη μας απο το πρωταθλημα golden belt στη Σερβια στο Cacak , ενα διεθνες τουρνουα απο τα καλυτερα στον κοσμο.
Και τωρα προπονειται σκληρα για το ευρωπαικο πρωταθλημα που θα γινει στην Ελβετια στη Ζυριχη, 6 με 8 Μαιου.


Η Ελινα Μπεκακου δηλωσε :
<< Ειμαι πολυ περηφανη που εχω τον Νικο για προπονητη μου μιας και ειμαστε και οι δυο απο την Μανη, ειναι απιστευτα καλος μαζι μου αν και ειναι πολυ αυστηρος ωρες ωρες αλλα ειναι για το καλο μου απο την στιγμη που θα κατεβω σε αγωνες με την σχολη του . Ειναι παντως πολυ διαφορετικο συναισθημα να κανεις προπονησεις με τον παγκοσμιο πρωταθλητη νοιωθεις δεος , θαυμασμο και στην αρχη ντρεπεσαι λες μα τι κανω εγω δυπλα του ... ομως η αληθεια ειναι οτι νοιωθεις τοσο ανετα μαζι του. Ειμαι σιγουρη για τους αγωνες δεν φοβαμαι τιποτα με τον Νικο προπονητη μου ...>>

No comments:

Post a Comment